شناسهٔ خبر: 9340381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

هشدار به زائران ایرانی: به هیچ وجه سوار خودروهای شخصی نشوید

باشگاه خبرنگاران

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرتیپ العبودی در دیدار با محمد نظارت مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت:امکانات لازم برای انتقال زائران از مرز بین المللی شلمچه به بصره و دیگر شهرهای عراق فراهم است و با پیش بینی خودروهای مسافربری جمعی، این نیاز پاسخ داده می شود .

وی با توصیه به زائران کربلا مبنی بر خودداری از سوار شدن بر خودروهای مسافربرشخصی گفت: البته تمهیدات لازم برای حمل و نقل مطمئن زائران اندیشیده شده است و برای تامین امنیت بیشتر زائران، به آنان توصیه می شود از خودروهای حمل و نقل عمومی استفاده کنند .

العبودی تاکید کرد: احتمال دارد برخی مسافربرهای شخصی، بخواهند از زائران ایرانی سوء استفاده کرده یا مشکلی برای آنان به وجود بیاورند .

العبودی با درخواست از مسوولان ایرانی برای ارائه نکات ایمنی و امنیتی به زائران از طریق رسانه های جمعی، گفت:هماهنگی های لازم در مرز شلمچه به بصره انجام شده است و نیازی نیست که زائران بر خودروهای مسافربر شخصی سوار شوند .

کلانتر مرزی عراق در شلمچه تصریح کرد: بیم آن می رود، برخی سوء استفاده کنندگان بخواهند از فرصت حضور زائران ایرانی در مسیر شلمچه به بصره در راستای اهداف سوء،بهره برداری کنند .

در ایام اربعین سال گذشته 580 هزار زائر از مرز شلمچه برای حضور در آیین های اربعین حسینی تردد کردند و پیش بینی می شود این تعداد در سال جاری به بیش از یک میلیون تن افزایش یابد

نظر شما