شناسهٔ خبر: 9305019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جابه‌جايي زائران اربعين حسيني با 17 هزار اتوبوس

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / اقتصادی 1394/08/30
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: 17 هزار اتوبوس در ایام اربعین به زائران حسینی خدمات می دهند.
محسن حاجی اسماعیلی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی افزود : شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر از پیش فروش بلیت و صدور صورت وضعیت برای مسیرهایی غیر از مسیرهای منتهی به مرزهای مهران ، شلمچه و چذابه در دوره 8 تا 18 آذر منع شدند.
حاجی اسماعیلی با بیان اینکه با تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر هماهنگی‌های لازم شده است ، ‌اظهار داشت : ناوگان اتوبوسرانی عمومی برون‌شهری تقریبا در همه استان‌ها برای جابه‌جایی زائران حسینی درنظر گرفته شده است و زائران حسینی در سراسر کشور می‌توانند برای رفتن به مرزهای غربی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
وی درباره نحوه نظارت بر بلیت‌فروشی و خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی به زائران گفت : همه عوامل در ترمینال‌های مسافری و نقاط مرزی فعالند ضمن آنکه اگر مشکلی باشد ، هموطنان عزیز می‌توانند با سامانه 141 تماس بگیرند و اطلاع دهند.
حاجی اسماعیلی افزود : نتیجه بررسی به شخصی که در این سامانه پیام گذاشته است ، اطلاع‌رسانی می‌شود.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه برای زمان بازگشت زائران نیز با همه استان‌ها هماهنگی لازم انجام شد ، گفت : همه اتوبوس‌ها برای مناطق مرزی است و خدمات‌دهی به سایر نقاط کشور و در سطح ضرورت خواهد بود.
وی افزود : در خواست ما از هموطنان عزیز این است که در این ایام سفرهای غیرضرور خود را به زمانی دیگر موکول کنند تا به بهترین نحو خدمات‌دهی به زائران حسینی انجام شود.

نظر شما