شناسهٔ خبر: 9292800 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شيخ نبيل قاووق: پيروزي نهايي بر داعش و همدستان تکفيريش نزديک است

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/08/29
شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان گفت پیروزی نهایی بر داعش و همدستان تکفیریش نزدیک است.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، شیخ قاووق در مراسم شب هفت شهید محمد محمود نذر که حزب الله در مجتمع سیدالشهدا در روستای عربصالیم برگزار کرد گفت: «پاسخ ما به انفجارهای تروریستی این بوده و هست که ما این تکفیری ها را در میدان نبرد شکست خواهیم داد و برای ریشه کن کردن کامل داعش تلاش می کنیم و جز با شکست دادن کامل داعش و همدستانش آرام نخواهیم نشست. تا زمانی که خطر تروریسم تکفیری در سوریه، لبنان را تهدید می کند ما در میدان باقی خواهیم ماند و به پناهگاه های آن حمله می کنیم و درباره دستیابی به پیروزی قطعی اطمینان داریم».
وی افزود: «این ها ما را نمی شناسند و گمان می کنند با انفجارها در برج البراجنه می توانند مردم ما را بترسانند یا تصمیم مقاومت را تغییر دهند. ولی آنها از ما عزم و شجاعتی را دیدند که متصل به محمد رسول الله (ص) و امام حسن و امام حسین علیهما السلام است».
شیخ قاووق افزود: اگر داعش با انفجارها در صدد ترساندن مردم ما بود شکست خورد و اگر می خواهد با این کار موضع ما را تغییر دهد ناامید خواهد شد زیرا ملت مقاومت قدرتمندتر از آن است که انفجارها،‌ اراده اش را به لرزه درآورد.
..
http://www.elnashra.com/news/show/935472

نظر شما