شناسهٔ خبر: 9252130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

اربعین؛ چهل وادی صبر ـ 4

لزوم داشتنِ سه مدرک برای پیاده روی و زیارت اربعین

زائران عتبات عالیات برای حضور در مراسم اربعین حسینی حتما باید دارای گذرنامه، روادید و فیش پرداخت عوارض قانونی خروج از کشور باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع پرس، «بابک دین‌پرست» سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران عتبات عالیات برای حضور در مراسم اربعین حسینی حتما باید دارای گذرنامه ، روادید و فیش پرداخت عوارض قانونی خروج از کشور باشند و به هیچ عنوان امکان سفر بدون همراه داشتن مدارک لازم وجود ندارد.

«بابک دین‌پرست» با تأکید بر این نکته مهم که زائران در ایام اربعین حسینی بدون داشتن گذرنامه و روادید(ویزا) عزم سفر نکنند، گفت: تمام تلاش مسئولان ستاد مرکزی اربعین حسینی که در قالب یازده کمیته و با مسئولیت وزارت کشور و هدایت و نظارت مستمر شخص وزیر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است، اعزام زائران عتبات عالیات در این ایام در بهترین شرایط ممکن، از نظر رعایت نکات امنیتی و ارائه تسهیلات رفاهی و بهداشتی مناسب است.
 
 قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با تأکید مجدد بر رعایت دستور العمل ستاد مرکزی اربعین حسینی، مبنی بر همراه داشتن گذرنامه ، اخذ رواید (ویزا) و پرداخت عوارض قانونی خروج از کشور برای هر یک از زائران گفت: با توجه به شرایط خاص امنیتی منطقه و لزوم برقراری نظم در اعزام زائران ، افراد فاقد گذرنامه و روادید به هیچ عنوان برای عزیمت اقدام نکنند.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما