شناسهٔ خبر: 9245025 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

خبرگزاری شبستان: جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سما، شاهدان اعلام کردند هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بامداد روز چهارشنبه اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف حمله قرار دادند .

شاهدان افزودند یک پایگاه متعلق به گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در این اردوگاه هدف دو راکت جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت، اما این حمله تلفات جانی دربر نداشت.

بنا براعلام شاهدان جنگنده های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه امروز منطقه ای را در جنوب شهر غزه هدف قرار دادند .

یکی دیگراز پایگاه های گردانهای عزالدین قسام درنزدیکی برج های المقوسی در شمال غرب شهر غزه نیز هدف حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت .

شاهدان عینی اعلام کردند: پایگاه های الخیاله و الیرموک گردان القسام واقع در غرب غزه نیز با موشک هدف قرار گرفتند؛ این بمباران خسارت های مالی به منازل اطراف این پایگاه وارد کرد و نگرانی و ترس را در میان ساکنان منطقه حاکم شد، اما خسارت جانی نداشت.

بالگردهای آپاچی صهیونیستی همچنین پایگاه «کتیبه 13» وابسته به گردان القسام را در صلاح الدین را هدف قرار دادند.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که سامانه «گنبد آهنین» موشکی را که در آسمان شهر سدیروت دیده شد، هدف قرار دادند.

این شبکه تلویزیونی مدعی شد که موشکی از شمال نوار غزه به سمت سدیروت پرتاب شد.

این شبکه می افزاید: قبل از هدف قرار دادن موشک، صدای آژیر خطر در تعدادی از مجتمع های مسکونی رژیم صهیونیستی اطراف نوار غزه شنیده شد؛ پرتاب این موشک زخمی و خسارت را در برنداشت.

نظر شما