شناسهٔ خبر: 9178599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پارکینگ 60 هکتاری مهران برای ایام اربعین حسینی آماده شد

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از آماده سازی پارکینگ 60 هکتاری مهران و اجرای طرح روشنایی و قطعه بندی این پارکینگ بزرگ برای استقرار خودروهای زائران شرکت کننده در آیین اربعین حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نورالله خادم گفت: طرح تکمیل پارکینگ بزرگ مهران و تجهیز آن به روشنایی، آبرسانی و همچنین قطعه بندی در دستور کار قرار گرفته است و اجرای این کارها با سرعت ادامه دارد.
وی افزود: پارکینگ بزرگ شهر مهران در ابتدای کمربندی مسیر دهلران به مهران واقع است و در ایام اربعین، زائران از آن برای توقف خودروهایشان قبل از ورود به شهر مهران استفاده می کنند.
رئیس پلیس راهور ایلام با اشاره به اینکه شهرداری مهران با همکاری شهرداری منطقه 5 تهران مسئولیت تجهیز پارکینگ را برعهده دارد، تاکید کرد: تمام تلاش پلیس برای تسهیل تردد زائران و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در استان ایلام بخصوص شهر مرزی مهران است.
سرهنگ خادم با اشاره به قطعه بندی پارکینگ بزرگ مهران یادآور شد: پارکینگ 60 هکتاری به پنج قطعه بزرگ تقسیم شده و با تجهیزات مورد نیاز، قطعه بندی آن برای توقف خودروها درحال انجام است.
وی گفت: در قسمت انتهایی این پارکینگ بزرگ، پارک سوار ویژه اتوبوس ها احداث شده است تا زائران پس از توقف خودروهای خود به سهولت با وسایل نقلیه عمومی پیش بینی شده به پایانه مرزی مهران عزیمت کنند.
سرهنگ خادم به زائران توصیه کرد از توقف خودرو در معابر شهر مهران خودداری کرده و از وسایل نقلیه باری، وانت بارها و همچنین موتورسیکلت برای تردد تا پایانه مرزی استفاده نکنند.
3032/ 1650

نظر شما