شناسهٔ خبر: 915760 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رییس دانشگاه آزاد: فرجی‌ دانا واقعیت‌ ها را برای مردم بازگو کند

جامعه > آموزش - رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح وزیر علوم به خدمات ارزنده و تلاش های ای مدیر انقلابی توجه کنند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد گفت: همکاری و همدلی میان دانشگاه آزاد و وزارت علوم در یک سال گذشته سابقه نداشته است و با تعامل و درایت شخص وزیر بسیاری از مشکلات دانشگاه آزاد در این مدت کوتاه برطرف شده است.

او از همکاری های صمیمانه این وزارت خانه با دانشگاه آزاد تقدیر و تشکر کرد و گفت: دکتر فرجی دانا در راستای پیشرفت علمی و افزایش توان علمی دانشگاه در طول یک سال گذشته همکاری صمیمانه ای داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: یکی از درخشان ترین اقدامات وزیر علوم در این مدت جلب مشارکت اساتید و اعضای هیات های علمی در انتخاب روسای دانشگاه های کشور است که بی شک یکی از بی سابقه ترین فعالیت های مفید و ارزنده در طول این سال ها بوده است.

میرزاده گفت: مسئولان کنونی وزارت علوم و بسیاری دیگر از بزرگان این وزارتخانه از فرزندان انقلاب هستند که به نظام و رهبری علاقه مندند و برای این آب و خاک و اعتلای آن خون دل خورده اند و حق دارند نسبت به اصلاح و بهبود سیستم های آموزش عالی اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عملکرد خوب دکتر فرجی دانا اشاره کرد و گفت: دکتر فرجی دانا به خوبی به وظایف وزارتی خود عمل کرده که شاهد این مدعا حل شدن بسیاری از مشکلات آموزش عالی در بخش های دانشگاه های دولتی و غیردولتی در مدت کوتاه وزارت ایشان است.

میرزاده تاکید کرد: دکتر فرجی دانا باید واقعیت ها را برای مردم بازگوکند چرا که تا کنون کار خلاف قانونی انجام نداده است و حضورش در وزارت علوم موجب امید و نشاط علمی، فرهنگی و سیاسی در دانشگاه ها شده است.

47232

نظر شما