شناسهٔ خبر: 915674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی خبر داد

تشکیل شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی از تشکیل شورای آموزش و پرورش این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رضا مسرور بعد از ظهر امروز در نشست با مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان تشکیل شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی را مورد تاکید قرار داد.

وی خواستار همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش گیلان و منطقه آزاد انزلی برای شناسایی و تجلیل از دانش‌آموزان برتر ساکن محدوده این منطقه شد.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی به نقش مناطق آزاد به عنوان الگوی توسعه ایران 1404 اشاره کرد و گفت: گسترش همکاری‌ها و توسعه مشارکت‌های این سازمان با آموزش و پرورش گیلان در راستای ارتقای ارائه الگوهای جدید در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی می‌تواند در افزایش کیفیت خدمات آموزشی به دانش‌آموزان مدارس منطقه تاثیرگذار باشد.

مسرور با بیان اینکه دانش‌آموزان مدارس محدوده از مهر ماه امسال با لباس فرم مناسب در مدرسه حاضر می‌شود، ادامه داد: برای این منظور برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی ارتقای سطح مدارس و کیفیت‌بخشی آنها در منطقه آزاد انزلی را ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: هوشمند سازی مدارس منطقه با همکاری آموزش و پرورش و تجهیز فضای آموزشی، امکانات، تجهیزات مورد نیاز از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد در حوزه آموزشی است.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان نیز در نشست مذکور اظهار کرد: افتخارات کسب شده دانش‌آموزان گیلانی در اخذ رتبه‌های برتر کنکور 93 سبب دلگرمی نظام آموزشی و مردم گیلان شده است.

مهدی حاجتی، کسب این موفقیت را نشانه استعداد و ظرفیت فراوان استان در زمینه مباحث علمی و آموزشی کشور دانست.

وی از برگزاری همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور 93 و خانواده‌های آنها با همکاری استانداری و سازمان منطقه آزاد انزلی در این منطقه خبر داد.

به گزارش فارس، شورای آموزش پرورش مناطق آزاد بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به ریاست مدیر عامل منطقه آزاد تشکیل شده و اعضای آن با حکم وزیر آموزش و پرورش منصوب می‌شوند.

شورای آموزش و پرورش عهده‌دار وظایف و اختیارات آموزش و پرورش در محدوده منطقه آزاد است.

انتهای پیام/2300/ت30

نظر شما