شناسهٔ خبر: 9109043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

براي خدمت به زائران حسيني؛

بازديد مديران ارشد هلال احمر از روند آمادگي استان‌هاي مرزي

موج-دبيرکل جمعيت هلال احمر به همراه جمعي از مديران ارشد براي بررسي روند آمادگي استان‌هاي مرزي همزمان با فرارسيدن اربعين حسيني و خروج زائران از مرزها عازم استان‌هاي ايلام و خوزستان شدند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، صبح امروز احمدي، دبيرکل جمعيت هلال احمر براي بازديد از محل استقرار پست هاي پيشنهادي امداد و نجات در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه در اربعين حسيني وارد استان ايلام شد و مورد استقبال مديران ايلام و جوانان هلال احمري قرار گرفت.
بنابراين گزارش بررسي نقاط صفر مرزي، بررسي ميداني از نحوه استقرار اکيپ‌هاي هلال احمر و محل تردد زائران، هماهنگي امور استاني با استانداران و مقامات محلي ايلام و همچنين خوزستان از جمله برنامه‌هاي اين سفر است.
در اين سفر رئيس سازمان امداد و نجات، رئيس مرکز پزشکي حج و زيارت، معاون حقوقي و امور مجلس،معاون توسعه منابع انساني و پشتيباني، احمدي را همراهي مي‌کنند.
يادآور مي شود همه ساله همزمان با اربعين حسيني و افزايش زائران براي حضور در کربلاي معلي، جمعيت هلال احمر با برپايي پست‌هاي ثابت و سيار در مرزهاي پرتردد خدمات امدادي و درماني را به زائران حسيني ارائه مي‌کند.

نظر شما