شناسهٔ خبر: 9096681 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امروز، آخرین مهلت ثبت نام رشته های کارشناسی ناپیوسته

تهران-ایرنا- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش رشته های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته 94 در عصر امروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حسین توکلی گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش رشته های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته سال 94 موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت می گیرد امروز چهارشنبه بیستم آبان ماه به پایان می رسد.
وی با بیان اینکه تا هشت صبح امروز 7 هزار و 384 نفر نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند اظهار کرد: به تمامی داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در دوره مذکور اقدام نکرده اند؛ توصیه می شود تا مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

** پذیرفته شدگان مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای امروز مشخص می شوند
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کد رشته های نیمه متمرکز مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی سال 94 امروز چهارشنبه 20 آبان ماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.
حسین توکلی افزود: تمامی پذیرفته شدگان ضرورت دارد در یکی از روزهای شنبه و یکشنبه 23 و 24 آبان ماه با در دست داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی آنان روی سایت سازمان قرار می گیرد با توجه به کد رشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره چهار مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره مذکور به مرکز آموزشی ذیربط مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

** اسامی پذیرفته شدگان کاردانی فنی و حرفه ای امروز اعلام می شود
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کد رشته های نیمه متمرکز دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای امروز اعلام می شود.
توکلی با اعلام این خبر گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کد رشته های نیمه متمرکز دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 94 جامع علمی کاربردی امروز چهارشنبه 20 آبان ماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.
وی افزود: تمامی پذیرفته شدگان ضرورت دارد در یکی از روزهای شنبه 23 یا یکشنبه 24 آبان ماه با در دست داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه ای که همراه فهرست اسامی آنان روی سایت قرار می گیرد با توجه به کد رشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره 4 مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره مذکور به مرکز آموزشی ذی ربط مراجعه نموده و ثبت نام کنند.
فراهنگ**9187**1293 ** 1569

نظر شما