شناسهٔ خبر: 907342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار دهلران:

10 تن یخ میان زلزله زدگان مورموری پخش شد

گروه های امداد و نجات هلال احمر شهرستان و دو تیم ارزیاب نیز در همان ساعات اولیه صبح برای کمک به زلزله زدگان اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

فرماندار دهلران: 10 تن یخ میان زلزله زدگان مورموری پخش شد به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام،"امید علی سبزی" فرماندار شهرستان دهلران افزود: در پی وقوع زمین لرزه 6،1 ریشتری صبح دیروز در بخش مورموری و با توجه به شدت گرما ونیاز مردم به آب خنک، این مقدار یخ از دهلران برای مردم این بخش ارسال شد.

وی افزود: تانکر های سیار آبرسانی نیز در نخستین ساعات زلزله از شهرستان دهلران برای تامین آب آشامیدنی مردم به منطقه اعزام شدند. فرماندار دهلران از اعزام گروه ها و امکانات راهداری به محور ارتباطی دهلران به مورموری خبر داد و یادآور شد: با کمک گروه های راهداری راه دهلران به مورموری که به دلیل زلزله و ریزش کوه ها و ترانشه ها مسدود شده بود بازگشایی شد و به شماری از مسافران که در این مسیر دچار حادثه شده بودند، کمک رسانی شد.
 
سبزی با اشاره به اعزام چهار دستگاه آمبولانس به منطقه تاکید کرد: گروه های امداد و نجات هلال احمر شهرستان و دو تیم ارزیاب نیز در همان ساعات اولیه صبح برای کمک به زلزله زدگان اعزام شدند.
 
وی بیان کرد: بسیاری از مصدومان زلزله مورموری از سوی گروه های امداد و نجات هلال احمر دهلران مداوا شدند. زلزله ای به بزرگی 6،1 ریشتر ساعت 7 و 2 دقیقه و 5 ثانیه صبح دیروز حوالی بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان استان ایلام را لرزاند.

کانون این زلزله سه کیلومتری مورموری، 36 کیلومتری موسیان و 41 کیلومتری دهلران در استان ایلام بود.

نظر شما