شناسهٔ خبر: 9072497 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اوحدی: ویزای ثبت نام کنندگان اربعین حسینی از فردا صادر می شود

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز صدور ویزای ثبت نام کنندگان برای حضور در مراسم اربعین حسینی از فردا (چهارشنبه 20 آبان) خبر داد و گفت: ثبت نام کنندگان درسامانه سماح برای دریافت روادید خود اقدام نمایند.

صاحب‌خبر -

سعید اوحدی روز سه شنبه درحاشیه مراسم بزرگداشت جانباختگان گلستانی فاجعه منا که با حضور حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه درحج و زیارت در مصلی نمازجمعه اهل سنت گنبدکاووس برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد: داشتن گذرنامه معتبر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در عراق الزامی است.
وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات وزارت کشور و ستاد مرکزی اربعین حسینی و همچنین براساس قوانین کشور عراق، از ورود زائران بدون داشتن روادید به این کشور جلوگیری خواهد شد.
وی گفت: ثبت نام کنندگان سامانه سماح می توانند از فردا (چهارشنبه) با مراجعه به 15 دفتر کارگزاری اربعین حسینی که امسال در 15 استان و شهر کشور دائر شده است، نسبت به دریافت ویزای خود اقدام نمایند.
رئیس سازمان حج و زیارت کشور تصریح کرد: هزینه صدور ویزا به صورت کاروانی برای هر نفر 30 دلار و به صورت انفرادی برای هر نفر 40 دلار تعیین شده است.
اوحدی همچنین از تداوم لغو اعزام به عمره مفرده خبر داد و گفت: تا زمانی که دستگاه قضایی عربستان حکم دو پلس خاطی و فاسد خویش را اجرا نکند، ایران هیچ اعزامی نخواهد داشت.
/3039/1860

نظر شما