شناسهٔ خبر: 9034248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

واکنش مانچینی به مذاکره با پیرلو

گروه ورزشی: سرمربی اینتر تیمش را شایسته پیروزی برابر تورینو دانست. او خبر مذاکره این باشگاه با آندرآ پیرلو را رد کرد و آن را دروغ دانست.

صاحب‌خبر -
اینتر در هفته‌ی دوازدهم رقابت‌های سری A پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و موفق شد که در تورین با یک گل برابر تورینو به پیروزی برسد و موقتا به صدر جدول رده بندی برگردد اما پیروزی فیورنتینا باعث شد تا صدر جدول رده بندی را از دست دهد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گیرد. مانچینی در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست تیم بدون رقیب و برتر بازی بودیم اما در نیمه دوم کمی عقب نشینی کردیم و نزدیک بود که گل تساوی را دریافت کنیم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می‌توانستیم به راحتی اختلاف را بالا ببریم اما متاسفانه از فرصت های گلزنی خود به خوبی استفاده نکردیم.

 

سرمربی اینتر درباره‌ی دلیل تعویض ایکاردی گفت: واقعا نمی‌دانم که چرا شما به دنبال مشکل تراشی و حاشیه سازی هستید. ایکاردی خسته بود و به همین خاطر هم او را تعویض کردم. تصمیم گرفتم که خون تازه‌ای را به تیمم تزریق کنم، تمام. دیگر چرا دنبال حاشیه هستید؟ بازیکنان تورینو به وقتی کشی بازیکنان اینتر در این دیدار اعتراض داشتند. مانچینی در این باره هم گفت: داور بازی شش دقیقه وقت اضافه گرفت و این حتی در اولدترافورد هم اتفاق نمی‌افتد (با خنده) چنین چیزهای در هر بازی اتفاق می افتد و ارزش صحبت کردن ندارد. سرمربی ایتالیایی اینتر در پایان سخنان خود درباره احتمال پیوستن پیرلو به نرآتزوری در فصل جابه جایی تابستانی گفت: چنین خبری کذب محض است و ما هیچ مذاکره ای با پیرلو نداشته‌ایم.

نظر شما