شناسهٔ خبر: 9033697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مهمترین نتایج دیشب فوتبال اروپا؛ برد رم شکست رئال مادرید

پیروزی رم مقابل لاتسیو، تساوی دربی لندن و شکست رئال مادرید، مهم ترین نتایج دیشب فوتبال اروپا بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه هفته دوازدهم سری آ ایتالیا، دیشب "فیورنتینا" 2 به صفر "سامپدوریا "را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد. "رم "با 2 گل "لاتسیو" را  برد تا برنده دربی پایتخت باشد. " اینتر" با یک گل در زمین "تورینو" به برتری رسید."یوونتوس 3 به 1 میزبانش " امپولی" را مغلوب کرد. " پالرمو" با 1 گل از سد "کیه وو" گذشت . "ساسولو" هم یک به صفر "کارپی" را برد. "ناپولی" با همین نتیجه بر "اودینزه" پیروز شد و بازی "فروزینونه" با "جنوا" 2 - 2 مساوی خاتمه یافت.

مهمترین نتایج دیشب فوتبال اروپا

در هفته یازدهم لیگای اسپانیا هم دیشب "بارسلونا" با 3 گل مقابل "ویارئال" به پیروزی رسید و به صدر جدول صعود کرد . "سویا" با برتری 3 به 2 مقابل "رئال مادرید" ، نخستین شکستِ فصل را به کهکشانی ها تحمیل کرد." اتلتیکو مادرید" با یک گل بر" خیخون" پیروز شد و "اتلتیک بیلبائو" 2 به 1  "اسپانیول" را شکست داد.

در شب پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس نیز" منچسترسیتیِ" صدرنشین در زمین "استون ویلا" با تساوی بدون گل متوقف شد. در دربی لندن، دو تیم "آرسنال" و "تاتنهام" به تساوی 1 - 1 رسیدند و "لیورپول" در آنفیلد 1 به 2  نتیجه را به "کریستال پالاس "واگذار کرد.
و در آخرین دیدارهای هفته دوازدهم بوندس لیگای آلمان، "دورتموند" 3  به 2  از سد" شالکه" گذشت و "وردربرمن" 2 به 1 "آگزبورگ" را از پیش رو برداشت .

نظر شما