شناسهٔ خبر: 899282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تکواندوی نظامیان جهان(سیزم)ـتهران؛

کاظمی برای کسب مدال‌طلا به مصاف قزاقستان می‌رود

این رقابت‌ها با حضور 100 ورزشکار از 18 کشور در کلاس G1 برگزار می‌شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی تکواندوکاران محاسبه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

در ادامه دومین روز از رقابت‌های تکواندو نظامیان جهان (سیزم)در بخش مردان، تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان با برتری برابر بلاروس برای کسب مدال طلا به مصاف قزاقستان می‌رود.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بیست و دومین دوره رقابت‌های نظامیان جهان(سیزم) به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همكاری فدراسیون تكواندو جمهوری اسلامی ایران، از دیروز(یکشنبه) در بخش مردان آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور 100 ورزشکار از 18 کشور در کلاس G1 برگزار می‌شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی تکواندوکاران محاسبه خواهد شد.

در ادامه دومین روز این مسابقات، امروز، مبارزات تکواندوکاران اوزان 54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم در حال پیگیری است که محمد کاظمی تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان پس از یکدور استراحت به مصاف نماینده سریلانکا رفت و 18 بر یک به برتری رسید، سپس در ادامه رو در روی "ایلیا" از بلاروس قرار گرفت و با نتیجه 19 بر 7 برنده شد تا راهی مرحله فینال شود.

در آن سوی جدول نیز قزاقستان با شکست تکواندوکاران‌کلمبیا(13-3)، ارمنستان(5-3) و اردن(11-2)، توانست حریف کاظمی در مرحله فینال وزن اول شود. "اکاشه" از اردن و "ایلیا" از بلاروس مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

نظر شما