شناسهٔ خبر: 895735 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار در گفتگو با برنا؛

نمایندگان به صدای مردم و دانشگاهها توجه کنند

مجرد: فرجی دانا مورد اطمینان دانشگاه‌ها و فضای علمی در کشور است.

صاحب‌خبر -

«پیام مجرد» رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار، با اشاره به طرح استیضاح وزیر علوم از سوی نمایندگان مجلس گفت: استیضاح فرجی دانا کاملاً جنبه سیاسی دارد.

مجرد در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا افزود: باتوجه به اینکه بحث 3000 بورسیه غیرقانونی در دوره وزارت قبل انجام شده، حساسیت بر روی دکتر فرجی دانا به وجود آمده است. همچنین، بحث سیاسی شدن فضای دانشگاهها و کاهش فضای علمی که از سوی نمایندگان مطرح شده، باید بگویم که این فضا در سال 84 تا 92 به وجود آمده و محیط علم و دانشگاه آسیب های جدی از نوع نگاهها و مدیریت های گذشته دیده است.

وی در ادامه با حمایت از وزیر علوم اظهار داشت: فرجی دانا مورد اطمینان دانشگاه‌ها و فضای علمی استپس باید نمایندگان مجلس به صدای مردم و دانشگاهها توجه کنند و امیدواریم نتیجه استیضاح طبق نظر ‌و خواسته دانشگاهیان باشد.

وی در خصوص رصد مردم از عملکرد نمایندگان و تاثیر آن در انتخابات آتی مجلس، اظهار داشت: با توجه به اینکه احزاب پایه ریزی برای ورود به انتخاب آتی مجلس را آغاز کرده اند و مردم نیز مسائل را در کشور رصد می کنند، این سنگ اندازی ها دیده خواهد شد. پس از روی کار آمدن «دولت تدبیر و امید» مردم گرایش به سوی دولت دکتر روحانی پیدا کرده و در انتخابات آتی مجلس مردم نمایندگانی را انتخاب خواهند کرد که از دولت حمایت می کنند.

عضو شورا اجرایی حزب اسلامی کار در ادامه تصریح کرد: در انتخابات آتی مجلس همانند مجلس پنجم، ما شاهد اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان خواهیم بود. من نمی‌گویم گفتمان دولت و مجلس یکی باشد، ولیکن انتقادات باید سازنده باشد.

وی در پایان افزود: توصیه من این است، منتقدین به نظرات دانشگاهیان توجه کنند، و سپس رای خود را اعلام کنند،همچنین من معتقد هستم استیضاح وزیر علوم رأی نخواهد آورد.

نظر شما