شناسهٔ خبر: 895508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه تانکر آبرسانی از لرستان عازم مناطق زلزله زده شد

خرم آباد - ایرنا - مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان لرستان گفت: سه دستگاه تانکر آبرسان شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان برای کمک به آسیب دیدگان زلزله شهر مورموری به ایلام اعزام شد.

صاحب‌خبر -

ˈرضا آریاییˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعزام تانکرهای سیار حمل آب، بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان ایلام مبنی بر نیاز شدید مناطق زلزله زده به این تانکر ها انجام شده است.

وی اظهار کرد: لرستان به عنوان استان معین ایلام برای امداد رسانی در مواقع بروز بحران انتخاب شده که بر همین اساس نیروهای امداد و نجات این استان به منظور کمک به آسیب دیدگان زلزله صبح امروز شهرستان آبدانان در آماده باش کامل هستند.

آریایی گفت: در همین رابطه، نیروهای امداد و نجات هلال احمر و دیگر دستگاههای خدماتی لرستان به همراه یکدستگاه بالگرد امدادی، از ابتدای وقوع زمین لرزه در شهر مورموری استان ایلام آمادگی خود را به منظور امداد رسانی به این مناطق اعلام کرده اند.

وی بیان کرد: ستاد مدیریت بحران استان ایلام تاکنون درخواست اعزام تانکر های سیار آبرسان برای رفع نیاز مناطق زلزله زده را از لرستان داشته، که سه دستگاه تانکر از این استان به ایلام اعزام شده است.

وی با اشاره به وقوع زمین لرزه 6.1 ریشتری در منطقه مورموری استان ایلام، گفت: بر اثر این زمین لرزه شهرستان پلدختر و بخش های از مناطق مرزی لرستان نیز لرزید که خوشبختانه هیچ خسارتی به دنبال نداشته است.

زلزله ای به بزرگی 6،1 ریشتر ساعت 7 و 2 دقیقه و 5 ثانیه صبح دوشنبه مورموری در استان ایلام را لرزاند.

به گفته احمد کرمی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام، امدادرسانی به آسیب دیدگان و مصدومان مناطق زلزله زده با شتاب انجام می شود.

630/1625/591

نظر شما