شناسهٔ خبر: 894588 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در جلسه امروز

هیأت رئیسه مجلس با درخواست برگزاری استیضاح وزیر علوم در روز چهارشنبه موافقت کرد

هیات رئیسه مجلس با درخواست برگزاری استیضاح وزیر علوم در روز چهارشنبه هفته جاری موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه امروز هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه، هیات رئیسه خانه ملت با درخواست دولت برای برگزاری استیضاح وزیر علوم در روز چهارشنبه هفته جاری موافقت کرد.

در همین زمینه، بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد جزئیات جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه دولت جهت رفع موانع تولید در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت که با توجه به بحث‌های مختلف مقرر شد کمیسیون ویژه به عنوان کمیسیون پایه قرار گرفته و هشت نفر از کمیسیون‌های دیگر به آن اضافه شوند که طبیعی است بیشترین تعداد آنها از کمیسیون اقتصادی خواهند بود.

وی در مورد محتوای دیگر جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز مورد بررسی اعضای هیأت رئیسه قرار گرفت که در این باره نیز قرار شد کمیسیونی به عنوان کمیسیون مشترک متشکل از 11 نفر از کمیسیون برنامه و بودجه و 12 نفر از کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شود.

نعمتی با تأکید بر اینکه در مورد هر دو لایحه کمیسیون‌های فرعی نیز به کار خود ادامه خواهند داد، به طرح موضوع جلسه مشترک رؤسای کمیسیون‌ها اشاره کرد و گفت: در این جلسه رؤسا برای تبادل‌نظر بیشتر برای لایحه دولت به میزبانی آقای باهنر و با حضور سخنگوی دولت به عنوان میهمان ویژه مباحث و نظرات خود را طرح می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: با توجه به نامه آقای فرجی دانا درباره برگزاری جلسه استیضاح در روز چهارشنبه، این روز از سوی هیأت رئیسه به عنوان تاریخ قطعی استیضاح وزیر علوم تعیین شد.

انتهای پیام/

نظر شما