شناسهٔ خبر: 8899213 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

هشدار شوراي روابط اسلامي-آمريكايي از افزايش اسلام ستيزي در آمريكا

مدير اجرايي شوراي روابط اسلامي – آمريكايي (CAIR) از گسترش دشمني با مسلمانان در ايالات متحده آمريكا هشدار داد.

صاحب‌خبر -
هشدار شوراي روابط اسلامي-آمريكايي از افزايش اسلام ستيزي در آمريكا
به گزارش خبرگزاري تقريب (تنا):
"نهاد عوض" با اشاره به افزايش موج اسلام ستيزي در آمريكا گفت: شوراي روابط اسلامي – آمريكايي تا كنون بيش از ۱۷ هزار شكوائيه از مسلمانان در مورد تعرض به آنان و جلوگيري از اعمال عبادي‌شان دريافت كرده است.

وي تصريح كرد: این رقم  بيشترين مقدار شكايات مسلمانان در چند سال اخير است، اين درحالي است كه تعداد بسياري از مسلمانان نيز از بيم آزار و اذيت از سوي غيرمسلمانان، از شكايت خود صرفنظر مي‌كنند.

عوض با اشاره به اينكه دشمني با اسلام و مسلمانان ناشی از جهل  مهاجمان نسبت به  دين اسلام است، تأكيد كرد: بر اساس نظرسنجي‌هايي كه از مردم آمريكا صورت گرفته است، ۱۰ درصد آمريكايي‌ها يعني ۳۰ ميليون نفر از آنان عقيده دارند كه مسلمانان ماه را مي‌پرستند!

به گزارش "الاسلام اليوم"، وي با تأكيد بر اينكه دين اسلام بزرگترين دين در ايالات متحده آمريكا است، گفت: طبق آماري كه شوراي روابط اسلامي – آمريكايي بدست آورده است، تعداد مسلمانان در آمريكا به ۸ ميليون نفر و تعداد مساجد در اين كشور به ۲۰۰۰ مسجد مي‌رسد. اين درحالي است كه بر اساس قانون اساسي آمريكا، در آمارهاي رسمي اين كشور آماري در مورد فعاليت اديان ديگر ارائه نمي‌شود.

نظر شما