شناسهٔ خبر: 8877980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

باند سارقان خودرو در عجب شیر متلاشی شد

ایلنا: متهمین به همراه خودرو‌ها به یگان دلالت و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که هر دو متهم از سارقین حرفه‌ای خودرو بوده و خودرو‌ها را از شهرستان‌های کرج و تهران سرقت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

ایلنا: فرمانده انتظامی عجب شیر در آذربایجان شرقی از متلاشی شدن باند سارقان خودرو و کشف دو دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا، «اکبررحیمی» گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا اقدام به ایجاد تورهای ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری دراین شهرستان کردند.
وی ادامه داد: ماموران یگان امداد دو دستگاه خودروی پژو پارس و مزدا حامل بار قاچاق را شناسایی و با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن‌ها مقادیر زیادی مشروبات الکلی را کشف نمودند.
رحیمی افزود: متهمین به همراه خودرو‌ها به یگان دلالت و در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که هر دو متهم از سارقین حرفه‌ای خودرو بوده و خودرو‌ها را از شهرستان‌های کرج و تهران سرقت کرده‌اند.
فرمانده انتظامی عجب شیر خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده‌ای برای متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و مالباختگان توسط پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و حسب دستور مقام قضایی خودرو‌ها به صاحبانشان تحویل شد.

نظر شما