شناسهٔ خبر: 8852175 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بر اثر برخورد با گاردریل در آزادراه تهران کرج؛

مصدومیت ۳۴ مسافر اتوبوس شرکت واحد در کرج / حال ۵ نفر وخیم است

ایلنا: پس از برخورد اتوبوس ۱۴ نفر از مصدومان حادثه که حالشان وخیم‌تر بود از طریق بالگرد به بیمارستان البرز کرج منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

بر اثر برخورد اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی کرج با گاردریل در آزاد راه تهران کرج ۳۴ مسافر اتوبوس به بیمارستان منتقل شدند.

حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار ایلنا از برخورد اتوبوس شرکت واحد کرج با گاردریل در آزادراه تهران کرج در ساعت ۶ صبح امروز خبر داد و گفت: پس از برخورد اتوبوس ۱۴ نفر از مصدومان حادثه که حالشان وخیم‌تر بود از طریق بالگرد به بیمارستان البرز کرج منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۲۰ نفر دیگر نیز که شرایط بهتری داشتند از طریق آمبولانس به دو بیمارستان فیاض بخش تهران و البرز کرج انتقال داده شدند.

همچنین سید حلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشان شهرداری تهران نیز درباره این حادثه با اشاره به اینکه در ساعت ۵ و ۳۲ دقیقه صبح امروز واژگونی اتوبوس بخش خصوصی شهرداری کرج اعلام شد، تصریح کرد: بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی برای کمک، به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران - کرج مقابل شهرک گرمدره اعزام شد.

وی ادامه داد: اتوبوس به دلیل نامعلوم پس از برخورد با گاردریل به صورت نیمه واژگون درآمده بود و تقریباً تمام مسافران دچار آسیب شده بودند. حال ۵ نفر از آن‌ها وخیم‌تر بود اما همه مسافران زنده بودند.

ملکی گفت: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان بزرگراه برای تردد سایر خودرو‌ها ایمن سازی شد.

نظر شما