شناسهٔ خبر: 8792226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور ارومیه؛

رژیم آل سعود در عربستان یکی از مصادیق بارز زورگویی به شمار می‌رود

دانشگاه پیام‌نور ارومیه ضمن برشمردن مصداق بارز زورگویی رژیم آل سعود در عربستان به حکم ظالمانه آل سعود به تمامی معاهدات و مــیثاق‌های سازمان‌های حقوق بشری اعدام آیت الله شیخ نمر، روحانی ظلم ستیز شیعه را محــکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از ارومیه، دانشگاه پیام نور ارومیه در بیانیه ای حکم ظالمانه آل سعود را که مخالف کتاب و سنت الهی و مغایر تمامی معاهدات و مــیثاق های سازمان های حقوق بشری است محــکوم می کند.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارومیه در محکومیت اعدام شیخ نمرباقر النمر

قال الله تعالی: و ما نقموا منهم الا أن یومنوا بالله العزیز الحمید

شهادت در راه مبارزه با ظلم و طاغوت برای تمام علماء وشیعیان حقیقی افتخار است.

اما تاسف از آن باب است که حکومت آل سعود به جای تمسک به عدالت و رفتار شایسته با شهروندان خود به اعمال خلاف مروت دست میزند.

رفتارهای ظالمانه و دور از انسانیت رژیم آل سعود در عربستان یکی از مصادیق بارز زور گویی به شمار می رود.

آنان در تازه ترین اقدام،«آیت الله شیخ نمر باقر النمر»روحانی ظلم ستیز شیعه را به اعدام محکوم ساخته اند و بدین وسیله کوشیده اند ندای حق طلبانه این روحــانی گران قدر را خاموش سازند.

غافل از آن که پیروزی اهل حق از وعده های حتمی الهی است وتحقق آن انکار ناپذیر به شمار میرود.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارومیه، این حکم ظالمانه راکه مخالف کتاب و سنت الهی و مغایر تمامی معاهدات و مــیثاق های سازمان های حقوق بشری است محــکوم میکند ،و به مسئولان سعودی هشدار میدهد که این گونه برخورد های تند واز سرکینه، موجب جریحه دار شدن احساسات شیعیان در جای جای عالم خواهد گردید.و مسئولان سعودی باید بدانند راهی جز پاسخ دادن به مطالبات حقه مردم ندارند.

دانشجویان، مسئولین و اساتید دانشگاه پیام نور ارومیه ضمن اینکه خواستار آزادی هرچه سریع این عالم مبارز است. همچنین از جامعه جهانی و سازمان های حقوق بشری می خواهد که هر چه سریع تر برای متوقف کردن این حکم ظالمانه اقدام کند.

والسلام علی من اتبع الهدی...

نظر شما