شناسهٔ خبر: 864352 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

پیام تسلیت رییس جمهوری به مناسبت درگذشت پدر شهیدان یاسینی

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج عبدالمطلب یاسینی، پدر شهیدان علیرضا و ‌رضا و جانباز سرافراز عباس یاسینی را به ملت بزرگوار ایران و به ویژه خانواده معزز یاسینی تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
آفتاب: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج عبدالمطلب یاسینی، پدر شهیدان علیرضا و ‌رضا و جانباز سرافراز عباس یاسینی را به ملت بزرگوار ایران و به ویژه خانواده معزز یاسینی تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام رییس جمهوری به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«انالله و اناالیه راجعون»

درگذشت مرحوم حاج عبدالمطلب یاسینی، از نمونه های پرافتخار صبر و ایثار و پدر بزرگوار شهیدان افتخارآفرین، علیرضا و رضا و جانبار سرافراز عباس یاسینی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و نام مرحوم و ارج نهادن به فداکاری های آن پدر ارجمند که با ایمان و اعتقاد راسخ خویش فرزندان شجاع، متین و وارسته ای را برای پاسداری از مرزهای اعتقادی و ملی کشور، تقدیم نمود؛ مصیبت وارده را به ملت بزرگوار، خانواده های معزز شهدا،‌جامعه مکرم ایثارگران و بالاخص خاندان محترم یاسینی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات آن فقید سعید و اجر و پاداش الهی را برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما