شناسهٔ خبر: 855531 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سفرهای معلولین به شهرهای مختلف در برنامه "امید، نشاط زندگی"

ملیحه کیان گفت: "امید، نشاط زندگی" برنامه‌ای آیتم محور است که با هدف ایجاد انگیزه در معلولین تهیه و تولید می‌شود.

صاحب‌خبر -
ملیحه کیان، تهیه کننده برنامه‌ی "امید، نشاط زندگی" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ما در ابتدا طرحی را در خصوص نابینایان ارائه دادیم و به طور کلی با ایجاد تغییراتی که در آن در خصوص کل معلولین همچون قطع نخاع و نابینایان و... ارائه شد، برنامه را تهیه و تولید کردیم.
 
وی بیان کرد: "امید، نشاط زندگی" یک برنامه آیتم محور بوده که دارای چندین بخش شامل "گشت سپید"، "مهمان خانه"، "چه خبر از کجا" و... می‌شود.
 
کیان افزود: "گشت سپید" با معرفی شهرهای مختلفی که معلولین می‌توانند به آن سفر کنند، می‌پردازد.
 
کیان اظهار داشت: در آیتم‌ "مهمان‌ خانه" با معلولین موفق که در طول زندگی خود کارهای خاصی انجام دادند، گفتگو می‌شود که به عنوان مثال می‌توان از یک ورزشکار معلولی نام برد که تمام پله‌های برج میلاد را در عرض چند ساعت به فتح رسانده است.
 
این تهیه کننده رادیو عنوان کرد: "چه خبر از کجا" به عنوان آیتم دیگری از این برنامه با مطرح کردن اخبار معلولین، قانون‌های جدید تصویب شده را در خصوص معلولین به اطلاع آن‌ها می‌رساند.
 
وی خاطرنشان کرد: برنامه "امید نشاط زندگی" با محوریت ایجاد انگیزه در معلولین به گویندگی و سردبیری اشکان آذر ماسوله از موج FM ردیف 105.5 ساعت 14 روزهای چهارشنبه از شبکه رادیو فصلی به روی آنتن می‌رود.
 
گفتنی است علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.goshkon.ir برنامه را دانلود کنند و بشنوند.
 
انتهای پیام/ اس

نظر شما