شناسهٔ خبر: 8516486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال/

تیم های پدیده و استقلال تهران مساوی شدند

مشهد- ایرنا- تیم های پدیده مشهد و استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

صاحب‌خبر -

این دیدار عصر روز جمعه 24 مهر ماه با حضور 15 هزار تماشاگر مشتاق در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد.
گل تیم میزبان در دقیقه سوم بازی توسط میرمهدی خیری بازیکن تیم پدیده وارد دروازه تیم استقلال تهران شد.
دقیقه 50 این بازی نیز شاهد ورود توپ به دروازه تیم میزبان بخاطر اشتباه محمدحسین مرادمند بازیکن تیم پدیده هنگام دفع سانتر خسرو حیدری بازیکن تیم استقلال بود تا این دیدار با گل به خودی به تساوی کشیده شود.
داوری این دیدار را مهدی سیدعلی بر عهده داشت و بابک داوری، حسین طالقانی و رضا عادل وی را در این قضاوت یاری می دادند و زاهد بحرینی عهده دار نظارت بر داوری بود.
تیم پدیده که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند در فصل گذشته این رقابت ها دو مرتبه رودرروی استقلال قرار گرفته بود که هر دو دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.
در این دیدار همچنین تیم پدیده دو بازیکن مصدوم داشت.
محمد خمیسی در نیمه نخست از ناحیه سر مصدوم و با ترک مستطیل سبز راهی بیمارستان و یونس شاکری دیگر بازیکن تیم فوتبال پدیده نیز در نیمه دوم مصدوم و از زمین بازی خارج شد.
نخستین دیدار دو تیم مهرماه پارسال در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سجاد شهباززاده در دقیقه سه برای استقلال و مهدی خیری دقیقه 50 برای پدیده گلزنی کردند.
دومین دیدار دو تیم نیز در هفته بیست و هفتم فصل قبل در ورزشگاه آزادی برگزار شد که آن دیدار نیز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.ک/2
2095//1042/1858

نظر شما