شناسهٔ خبر: 8511034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف در همدان:

زمینه اجرای قانون حمایت از آمران به معروف مهیا شود

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در همدان گفت: قوه مجریه و قوه قضاییه با همدلی و همزبانی زمینه اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجواد بیات ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر زیربنای حرکت‌های اجتماعی در اسلام است.

وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در برنامه‌های کلان فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی راهبردهای مقام معظم رهبری را به کار گیرند، بیان کرد: نمایندگان مجلس و شورای نگهبان، همت بلندی در تدوین و تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر داشتند تا این فریضه همگانی شود.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه آحاد مردم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت دارند، خاطرنشان کرد: تمام اقشار باید در اجرای دقیق و هوشمندانه این فریضه الهی تلاش کنند تا زمینه رشد فضایل اخلاقی در شهروندان فراهم شود.

وی گفت: ترفندهای دشمنان امروز در به انحراف کشاندن جوانان متمرکز شده که همه باید با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای سلامت محیط اخلاقی و همگانی کردن اخلاق اسلامی تلاش کنند.

بیات با اشاره به تقویت نظارت عمومی تاکید کرد: قوه مجریه و قوه قضاییه با همدلی و همزبانی زمینه اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را فراهم کنند.

انتهای پیام/89044/ش20/چ3000

نظر شما