شناسهٔ خبر: 8447911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یان الیاسون درجمع خبرنگاران:

حامل حمایت سازمان ملل از مذاکرات هسته‌ای بودم

قائم‌مقام دبیر کل سازمان ملل گفت: پیامی که بیانگر احساسات سازمان ملل بود را به آقای ولایتی رساندم و در خصوص مذاکرات هسته‌ای حمایت سازمان ملل را اعلام کردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، یان الیاسون قائم‌مقام دبیر کل سازمان ملل در جمع خبرنگاران پس از دیدار با علی‌اکبر ولایتی اعلام کرد: دیدار بسیار خوب و سازنده‌ای با دوست و همکار قدیمی جناب آقای ولایتی داشتم و در این دیدار در مورد راهکارهای منطقه‌ای برای برقراری صلح رایزنی و گفت‌وگوهایی داشتیم.

وی افزود: در گفت‌وگو‌ها به دنبال حل مسائل یمن و سوریه از طریق گفت‌وگوهای سیاسی اشاره کردیم و تمرکز خود را برای به‌وجود آمدن امنیت پایدار در منطقه و در تمامی کشور‌ها گذاشتیم و حتی درباره ایجاد صلح پایدار در تمامی کشورهای منطقه و جهان صحبت کردیم.

الیاسون با اشاره به هفتادمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد عنوان کرد: در دیدار با آقای ولایتی پیامی که بیانگر احساسات سازمان ملل بود را به ایشان رساندم و در خصوص مذاکرات هسته‌ای حمایت سازمان ملل را به عرض ایشان رساندم تا بتوان با گفت‌وگوهای سازنده‌ای که میان ایران و کشورهای مرتبط با این پرونده صورت می‌گیرد٬ بتوانیم باب گفت‌وگوهای سازنده را بیش از پیش باز کنیم و بابت همکاری‌های که با سازمان ملل داشتم تشکر می‌کنم.

برچسب‌ها:

نظر شما