شناسهٔ خبر: 8442908 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ولایتی در دیدار با معاون دبیر کل سازمان ملل:

بایدآنچه درتوان داریم را برای اتمام جنگ‌یمن وسوریه ارائه‌دهیم

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص اظهار داشت: به اعتقاد ما جنگ یمن و سوریه باید به سرعت خاتمه یابد و آنچه در توان داریم را باید برای رسیدن به این هدف ارائه دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار صبح امروز خود با یان الیاسون معاون دبیر کل سازمان ملل ضمن خوش آمدگویی به وی اظهار داشت: روابط جمهوری اسلامی با سازمان ملل صمیمانه و موفقیت آمیز بوده است.

 

وی با اشاره به بحران های منطقه افزود: متاسفانه تلاش ها در سوریه، یمن، عراق و برخی کشورهای دیگر منطقه موجب ناامنی منطقه شده است.

 

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تروریست ها از بیش از 80 کشور جهان در منطقه حضور  دارند ادامه داد: تعداد زیادی از آن ها به عنوان گروه های افراطی با دولت های قانونی منطقه در حال جنگند این امر به خصوص در سوریه و عراق با از بین بردن فرهنگ و بناهای تاریخی باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری شده است.

 

ولایتی با اشاره به آنچه در افغانستان رخ داد ادامه داد: در یمن نیز سعودی ها با بمباران مناطق غیرنظامی و بناهای تاریخی زیرساخت های کشور را از بین بردند.

 

وی با اشاره به دیدار دیروز خود با نماینده سازمان ملل در امور بین الملل اضافه کرد: امروز نیز میزبان شما هستم که دارای سابقه زیادی در همکاری با سازمان ملل هستید و به آینده همکاری ها نیز خوش بینم.

 

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که جنگ یمن و سوریه باید به سرعت خاتمه یابد و آن چه در توان داریم را باید برای رسیدن به این هدف ارائه دهیم.

نظر شما