شناسهٔ خبر: 8394414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در مازندران راه اندازی شد

ساری - ایرنا - مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در مازندران روز یکشنبه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار مازندران در ساری راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، در این مرکز 250 اپراتور، مسایل ، مشکلات ، انتقادات و پیشنهادات مردم مازندران را از امروز تا 24 ساعت بعد از سفر رئیس جمهوری به استان به صورت الکترونیکی ثبت و ضبط می کند.
مردم مازندران می توانند با شماره گیری سامانه 111 با مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ارتباط برقرار کنند.
استاندار مازندران در این مراسم با بیان این که رویکرد جدید دولت در ارتباط بین مردم و دولت الکترونیکی است،گفت : با راه اندازی سامانه 111 مردم بدون زحمت و به صورت رایگان در هر موقعیتی می توانند مطالبات و درخواست های خود را به نهاد ریاست جمهوری اعلام کنند.
ربیع فلاح با اشاره به این که تمامی مطالبات و تقاضاهای مردم به دقت ثبت و ضبط می شود ، ادامه داد: تاکنون هزار و 500 مورد درخواست مردمی در این سامانه ثبت شد.
استاندار مازندران با بیان این که تمامی نیازها و درخواست ها برای شتاب توسعه استان در نشست های کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت،گفت : به طور یقین در سفر فردای رئیس جمهوری به مازندران شاهد اعلام خبرهای خوشی از ایشان در حوزه های کشاورزی ، گردشگری و راههای مواصلاتی خواهیم بود.
رئیس جمهوری و هیات دولت فردا به مازندران سفر می کنند. ک/3
6990/1899

نظر شما