شناسهٔ خبر: 8365809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون بازرگانی کارخانه تراکتورسازی:

بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه تراکتور در تراکتورسازی تبریز تولید شد

با توجه به رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید به افزایش حمایت از تولید کنندگان و اهتمام به افزایش ضریب مکانیزاسیون در این بخش، امید می رود توسعه تعاملات با وزرات جهادکشاورزی نتایج مطلوبی را در نوسازی ناوگان زراعی کشور از خود برجای بگذارد.

صاحب‌خبر -

ایلنا: معاون بازرگانی کارخانه تراکتورسازی گفت: تمامی تراکتورهای ساخت این مجموعه عظیم صنعتی از استانداردهای ضروری و روز دنیا بهره‌مند می باشند.

وی اضافه کرد: افزایش سطح صادرات تولیدات این مجموعه در سالهای اخیر و دستیابی به بازار کشورهای پیشرفته نشان از توانمندی وجایگاه تراکتورسازی تبریز دربین صنعتگران بزرگ این عرصه دارد.
به گزارش " ایلنا "، " عباسی " در نشست مشترک معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی، مدیرکل اموراستانهای وزارت جهادکشاورزی، مدیرعامل تراکتور سازی ایران و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: در هشت ماه سال جاری تعداد۱۰هزار و۵۱۲ دستگاه تراکتور در این کارخانه تولید ودر بین کشاورزان کشور توزیع و بالغ بر ۴ هزار دستگاه نیز به خارج از کشور و بازارهای جهانی عرضه شده است.
" عباسی " تولید۲۰ نوع تراکتور با توان‌های ۴۷ تا۱۱۰ اسب بخار، استقرار نمایندگی و خدمات پس ازفروش دربیش از ۲۵۰ نقطه کشور به عنوان حلقه اتصال بین کشاورزان ومجموعه تراکتورسازی و حمل محصولات تولیدی به اکثر نقاط کشور در کمتر از ۲۴ ساعت را در راستای تامین نیاز بخش کشاورزی و تولید کنندگان این بخش اعلام کرد و گفت: با توجه به رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید به افزایش حمایت از تولید کنندگان و اهتمام به افزایش ضریب مکانیزاسیون در این بخش، امید می رود توسعه تعاملات با وزرات جهادکشاورزی، نتایج مطلوبی را در نوسازی ناوگان زراعی کشور از خود برجای بگذارد.

نظر شما