شناسهٔ خبر: 8283377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: کمیته ملی المپیک | لینک خبر

فردا 5 نماینده ایران به مصاف حریفان می روند(727)

در ادامه رقابت های المپیک لندن فردا جمعه20 مرداد ماه 5 نماینده ایران در رشته های تکواندو،کشتی آزاد و قایقرانی به مصاف حریفان خود می روند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فردا جمعه  و در وزن 80- کیلوگرم مردان یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندو ساعت 13:45 به وقت تهران به مصاف "نیکولاس گارسیا " از اسپانیا می رود. این اسپانیایی نفر پنجم رنکینگ جهانی در این وزن است.
سوسن حاجی پور در وزن 67- کیلوگرم تکواندو زنان ساعت 13:00 به وقت تهران مقابل کارمن مارتون نفر هشتم رنکینگ جهانی از استرالیا میرود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده مسابقه مصر و سوئد روبرو خواهد شد.
همچنین  صادق گودرزی کشتی گیر آزاد کشورمان در وزن 74 کیلوگرم و حسن رحیمی در وزن 55کیلوگرم بر روی تشک می روند. مسابقات کشتی از ساعت 16:30 به وقت ایران آغاز می شود.
در وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی در دور نخست به مصاف ناران باتار کشتی گیر کهنه کار مغولستانی می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با آمیت کومار از هندوستان مبارزه می‌کند. در گروه رحیمی رادوسلاو ولیکوف کشتی‌گیر مطرح بلغارستانی حضور دارد.
همچنین در وزن 74 کیلوگرم صادق گودرزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف کریل ترزیف از بلغارستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه در دور بعد با برنده کشتی گیران یونان و ازبکستان روبرو می‌شود. در طرف دیگر این گروه نیز جردن باروفس قهرمان جهان از آمریکا به همراه دنیس چارگوش قهرمان جهان از روسیه حضور دارند که تا دیدار فینال با صادق گودرزی روبرو نخواهند شد.
آرزو حکیمی نیز در کایاک یک نفره 200 متر بانوان از ساعت 13:20 باید به آب بزند.

برچسب‌ها:

نظر شما