شناسهٔ خبر: 8260008 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حملات هوایی روسیه به مواضع داعش در ۴ استان سوریه

خبرگزاری شبستان: جنگنده های روسیه، مواضع داعش را در چهار استان حماة، لاذقیه، حمص و إدلب بمباران کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الحرة، وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: جنگنده های هوایی روسیه طی 24 گذشته 25 پرواز انجام داد و 9 پایگاه گروهک تروریستی داعش از جمله یک مرکز فرماندهی در حماة و لاذقیه و انبار مهمات و مرکز ارتباطات در حمص و ادوات نظامی این گروهک در إدلب را تخریب کردند.

جت‌های روسی با حمله به یکی از مواضع نظامی تروریست‌ها در استان ادلب، چندین توپ و دست‌کم ۳۰ خودروی زرهی و یک انبار مهمات را در منطقۀ الغابات بمباران کردند.

همچنین در حمله هوایی جنگنده های روسی به دو روستای الدره و الریحانیه در شمال استان لاذقیه تعدادی خودروی زرهی و ضد گلوله تروریست‌های داعش منهدم شد.

در همین حال، جنگنده های روسی با همکاری نیروی هوایی سوریه حملات خود را علیه مواضع گروه های تروریستی در «خان شیخون» و «الرقه» و «معره النعمان» را ادامه می دهد.

روسیه اعلام کرد حملات هوایی را که از چهارشنبه آغاز کرد، تشدید کرده است. این درحالی است که کشورهای غربی از جمله آمریکا، روسیه را متهم کردند که مناطق تحت تسلط نیروهای مخالف را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر، «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه خواست تا حملات هوایی در سوریه بر داعش و گروه های تروریستی دیگر همچون جبهه النصره متمرکز شود.

برچسب‌ها:

نظر شما