شناسهٔ خبر: 814153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی قم:

بیش از 3 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی قم واگذار شد

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: از سال 89 تاکنون 3 هزار و 550 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در این استان واگذار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا سلیقه عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه 140 واحدی مسکن مددجویان بهزیستی که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به قم است، اظهار کرد: این پروژه با حمایت بهزیستی و همت موسسه مسکن‌سازان برای 140 خانوار از مددجویان بهزیستی این استان آماده‌شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری کرده‌اند، گفت: بهزیستی با انجام پروژه‌های گوناگون نشان داد که مدیریت جهادی در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان صورت می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان قم، محرومیت‌زدایی را از اصول اولیه انقلاب اسلامی ذکر و تصریح کرد: بهزیستی همواره تلاش کرده است در راه تحقق این اصل، گام‌های پرتوانی بردارد و در این راستا تمرکز این اداره‌کل بر دو محور مسکن و اشتغال‌زایی قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه از سال 1389 تاکنون 3 هزار و 550 نفر برای دریافت مسکن ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: 73 درصد این متقاضیان را معلولان، 19 درصد زنان سرپرست خانوار و هشت درصد را حوزه پیشگیری بهزیستی تشکیل می‌دهند.

سلیقه با تأکید بر اینکه تاکنون 619 واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی تحویل داده شده بود، تصریح کرد: 140 واحد مسکونی نیز برای بهره‌برداری به مرحله تحویل رسید که این 140 واحد، در 7 بلوک 20 واحدی با متراژ بین 65 تا 92 متر تحویل مددجویان بهزیستی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: این پروژه 140 واحدی در زمینی به مساحت 15 هزار و 120 متر مربع ساخته‌شده که از اصول مناسب مهندسی برخوردار است.

انتهای پیام/78005/ی20/ث3001

نظر شما