شناسهٔ خبر: 8112035 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

وزير بهداشت در مکه عنوان کرد:

بر اساس حکم شرعي محرم شديم

موج - وزير بهداشت با بيان اينکه بر اساس حکم شرعي محرم شديم، گفت: جلسه مشترکي با سرپرست حجاج ايراني برگزار شد و طي آن تصميماتي براي ساماندهي وضعيت فعلي اتخاذ شد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، هاشمي در بدو ورود به محل استقرار خود در مکه مکرمه گفت: سحر به مکه رسيديم و طبيعتاً هر کسي که وارد حرم شود بايد ابتدا اعمال را به جا آورد، اعمال به پايان رسيده است و جلسه اي با همکاران خواهيم داشت.
وزير بهداشت ادامه داد: مديريت انتقال اجساد با ستاد است و هماهنگي‌هاي لازم را در عربستان و ايران براي انتقال سريع پيکر جان باختگان انجام خواهيم داد.

تعيين تکليف مفقودين و انتقال اجساد، اولويت اصلي هيئت اعزامي به مکه
معاون کنسولي وزارت امور خارجه گفت: تعيين تکليف مفقودين حادثه منا و انتقال اجساد مطهر جان باختگان اين حادثه، اولويت اصلي هيأت اعزامي ايران به مکه است.
حسن قشقاوي افزود: تحويل پيکرهاي مطهر جان باختگان اين حادثه و تسريع در روند شناسايي جان‌باختگان، اصلي‌ترين اولويت کنوني دستگاه سياست خارجي است.
وي افزود: پس از اين کار، پيگيري مسائل حقوقي با همکاري ديگر همکاران در وزارت امور خارجه و دستگاه‌هاي مرتبط دنبال خواهد شد
وزير بهداشت و هيات همراه هم اکنون در هتل محل استقرار حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسگر، نماينده ولي فقيه در امور حج و سرپرست حجاج ايراني در خصوص ساماندهي وضعيت جلسه مشترک دارند.

نظر شما