شناسهٔ خبر: 8101582 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استاندار در گفتگو با قدس آنلاین

۵ نفر از حجاج استان چهارمحال و بختیاری در لیست جان باختگان حادثه منا تایید شده

قدس آنلاین-شهرکرد،هم اکنون مسوولان چهارمحال و بختیاری با جدیت پیگیر وضعیت حاجیان بازنگشته به کاروان های استان می باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین از جان باختن ۵ حاجی استان در روز عید قربان و حادثه منا خبر داد.

خدابخش مرادی نافچی افزود: در تماسی که با مدیر سازمان حج و زیارت استان " یوسف آقابزرگی نافچی" داشته ایم تایید کرد که ۵ حاجی از استان در میان جان باختگان ثبت شده و این موضوع مورد تایید مسئولان و حج و زیارت و بعثه رهبری هم قرار گرفته.

مرادی نافچی تصریح کرد: جان باختگان عبارتند از: علی حسین ولی پور دستنایی از شهرستان کیار ، هرمز داوری از شهرستان فارسان،غلامحسین الله وردی،محمدجواد فیاض و فیض الله کیوانی. معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری،با تسلیت درگذشت این پنج حاجی استان گفت:پیکر مطهر حاجیان فوت شده استان در حادثه منا،همراه دیگر حجاج به کشور بازگردانده می شود.

به گفته وی،هم اکنون مسوولان چهارمحال و بختیاری با جدیت پیگیر وضعیت حاجیان بازنگشته به کاروان های استان می باشند. شایان ذکر است، امسال ۴۰۷ نفر در قالب سه کاروان از استان به حج تمتع اعزام شدند که دو کاروان از شهرکرد و یک کاروان از بروجن است.

گفتنی است در حادثه مرگباری که صبح پنجشنبه دوم مهرماه جاری در اثر ازدحام جمعیت در رمی جمرات در منا رخ داد، افزون بر ۴۰۰۰ نفر از حجاج جان خود را از دست دادند و حدود ۲۵۰۰ نفر مجروح شدند.

نظر شما