شناسهٔ خبر: 8031257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد:

آل سعود بار دیگر بی‌کفایتی خود را به رخ جهانیان کشاند

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: دولت بی‌کفایت و بی‌مسئولیت عربستان مسئول کشته شدن تمامی حجاج در عربستان است و باید جوابگوی این فاجعه به تمام ملت‌ها بخصوص ایران باشد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا زارع شهرآبادی، دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یزد، ضمن تسلیت به مناسبت کشتار حجاج گفت: با توجه به شواهد عامل اصلی این حادثه دلخراش همان بسته بودن هر دو راه و تجمع زائران در پشت درهای بسته بوده است که به خاطر بی هماهنگی دولت عربستان اتفاق افتاد.

 

وی افزود: سوال من از دولت بی کفایت آل سعود این است که چرا پسر پادشاه عربستان بدون هیچ برنامه ای با ارتش و نیروی نظامی در حال رد شدن از این دو راه بود؟

 

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: آیا در این ماجرای اسف بار که عامل اصلی آن کاروان ولی عهد عربستان بود غرض و دست هایی پشت پرده برای کشته شدن حجاج و ترساندن مردم مسلمان از یک عمل سیاسی، عبادی نبوده است؟

 

زارع بیان کرد: سئوالی دیگر اینکه، چرا دولت آل سعود سعی در عادی جلوه دادن و سرپوش گذاشتن بر این ماجرای دل خراش می باشد و آیا به نظر نمی رسد که دولت آل سعود در پی ایجاد سیاست می باشد که مردم مسلمان را از این عمل سیاسی، عبادی یعنی حج دور کند؟!

 

وی ادامه داد: از بی تدبیری های دولت آل سعود همین بس که از کمک های انسانی به حجاج آسیب دیده جلوگیری می نماید که این جای تاسف دارد.

 

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: از دیگر بی کفایتی این دولت همین بس که برای خبرنگاران حقی به عنوان جایگاه مجزا برای خبرنگاران قائل نشده و باعث مفقود شدن از خبرنگاران شده است.

 

وی در پایان گفت: به تمامی خانواده های داغ دیده ملت ها به ویژه ایران تسلیت عرض می کنبم و از همه مسئولان تقاضا داریم از تمام توان خود چه مادی و چه معنوی برای کمک رسانی هرچه سریعتر به مجروحین و مصدومین استفاده نمایند و موضع گیری مومنانه و انقلابی خود را نسبت این فاجعه اسف بار اعلام کنند.

 

 

نظر شما