شناسهٔ خبر: 8000333 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آصفری در گفت‌وگو با فارس:

جلسه اضطراری سران کشورهای اسلامی تشکیل و آل سعود به خاطر حوادث حج امسال بازخواست شود

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید هر چه سریع‌تر جلسه سران کشورهای اسلامی برگزار شود، گفت: ملت‌های مسلمان باید به واسطه حوادث حج امسال آل سعود را بازخواست کنند.

صاحب‌خبر -

محمد حسین آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره حوادث امروز رمی جمرات که در آن بیش از 200 نفر از زائران کشته شدند، گفت: این حوادث ناشی از بی‌لیاقتی مسئولین آل‌سعود در حمایت از حرمین شریفین است.

وی افزود: وقتی آل‌سعود تمام وقت خود را برای تجاوز به یمن و مردم مظلوم آن گذاشته است، حرمین شریفین را رها کرده و این نقاط امن الهی فراموش شده‌اند.

آصفری تصریح کرد: امروز عربستان همه توان خود را صرف تجاوزگری به یمن، سوریه و عراق کرده و فراموش کرده است که در مکه و منا چه حادثه عظیمی رخ می‌دهد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید هر چه زودتر جلسه اضطراری سران کشورهای اسلامی برگزار شود و موضوعات اخیر در این جلسه بحث و بررسی شود.

وی تصریح کرد: امروز اگر اقدامی برای مقابله با کارهای عربستان و آل‌سعود صورت نگیرد، ملت‌های مسلمان سران خود را نخواهند بخشید و باید هر چه زودتر یک تصمیم جدی گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما