شناسهٔ خبر: 7995347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

گلهای بنزما و بالاخره صدرنشینی رئال

صاحب‌خبر -

دو گل کریم بنزما در روزهای آرام رونالدو که بعد از طوفان هشت گله هفته قبل دردوبازی، حالا بار دیگر کم آزار شده، برای رئال مادرید ارزش صدرنشینی داشت. مهاجم فرانسوی باز هم درخشید تا این تیم رده دومی جدول سه امتیاز ارزشمند از یک بازی سخت در زمین اتلتیک بیلبائو به دست بیاورد و با توجه به شکست بارسلونا مقابل سلتا، در باسک به صدر جدول لالیگا صعود کند.

این مهاجم فرانسوی ابتدا روی پاس رو به عقب اشتباه بازیکن اتلتیک بیلبائو در دقیقه19 موقعیت گلزنی قرار گرفت و گل اول تیمش را زد و سپس در فاصله بیست دقیقه مانده به پایان بازی ششمین گل خود در پنج بازی اخیر را به ثمر رساند، البته قبل از آن سابین مرینو گل تساوی را برای بیلبائو زده بود تا ارزش این گل کریم بیش از پیش نمایان شود.

گلهای بنزما و بالاخره صدرنشینی رئال

کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید امیدوار بود رکورد 40 ساله باشگاه در بسته نگه داشتن دروازه را بشکند اما حریف ضربه سرمهاجم بیلبائو نشد. کریستیانو رونالدو هم که با قصد شکستن رکورد رائول گونزالس به عنوان برترین گلزن تاریخ رئال مادرید وارد زمین شده بود نتوانست گل بزند تا برای دومین بازی متوالی در گلزنی ناکام باشد. با این وجود سه امتیاز این بازی به حساب شاگردان رافا بنیتس واریز شد. رئال مادرید حالا با تفاضل گل بهتر نسبت به سلتاویگو در صدر جدول قرار دارد و اتلتیکو مادرید و بارسلونا با یک امتیاز کمتر به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

نظر شما