شناسهٔ خبر: 7956255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور مسئولان استانی؛

رژه نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد/ نمایش اقتدار و قدرت

اردبیل – با حضور مسئولان و مدیران، رژه نیروهای مسلح استان اردبیل با هدف نمایش اقتدار نیروهای مسلح در اردبیل و سایر شهرهای این استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل پیش از ظهر سه شنبه در این مراسم نیروهای دریایی، زمینی و هوایی را افتخار کشور دانست و تاکید کرد: این رژه نمایش گوشه ای از توانمندی ها و اقتدار کشور است.

حجت الاسلام سیدحسن عاملی با تاکید به شرارت های دشمنان و استکبار جهانی اضافه کرد: ایران کشوری صلح طلب است و با این وجود اگر کشوری بخواهد فکر تجاوز و تعدی به مرزهای ان را داشته باشد با اقتدار نیروهای ارتش، سپاه و بسیج مواجه خواهد شد.

وی با یادآوری مقاومت های مردم در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اضافه کرد: امروز استکبار جهانی در نظر دارد با ترفندهای مختلف به کشور آسیب وارد سازد و ضروری است مردم ولایی با هوشیاری کامل در مقابل این ترفند ها ایستادگی کنند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: با وجود اینکه دشمنان و استکبار جهانی به دنبال سرکوب کشور هستند اما در هیچ دوره ای کشور به دنبال شرارت نبوده و هر چند این کشور را ایران را حامی تروریست می نامند خود همواره تروریست و حامی جنگ بوده اند.

عاملی به تداوم دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: در فضای فعلی دشمنان با ایجاد هجمه های فرهنگی در تلاش هستند آداب و رسوم و فرهنگ ملت ما را تغییر دهند و این ترفند هوشیاری عموم مردم را می طلبد.

وی با تاکید به تلاش دشمن برای همسان سازی فرهنگی بیان داشت: ما نیازمند اقتدار فرهنگی هستیم تا در مقابل هجمه ها ایستادگی کنیم و در این راستا نهاد خانواده باید هوشیار باشد.

وی استراتژی ملت ایران را استراتژی صلح و آرامش توصیف کرد و افزود: در دفاع مقدس صدام حسین با چراغ سبز آمریکا جنگی را به ملت تحمیل کرد تا در همان سال‌های نخستین پیروزی انقلاب اجازه ندهند شعار جهانی انقلاب اسلامی که دشمنان از آن واهمه داشتند تبلیغ و ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید به واهمه دشمن در ایستادگی انقلاب متذکر شد: هر نهضت و انقلابی غیر از انقلاب ما بود قطعا تاکنون در تفکر دشمن هضم می‌شد اما این انقلاب با وجود فشارهای تبلیغاتی تمام دشمنان را با دیپلماسی عقلانیت خلع‌ سلاح کرده است.

وی همچنین با تاکید به ضرورت هوشیاری برخی افرادی که به دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند، ادامه داد: مبادا رجال سیاسی گمان کنند که آمریکا به این کشور عنایت ویژه اقتصادی و مالی خواهد داشت.

عاملی به تداوم دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: در فضای فعلی دشمنان با ایجاد هجمه های فرهنگی در تلاش اند آداب و رسوم و فرهنگ ملت ما را تغییر دهند و این ترفند هوشیاری عموم مردم را می طلبد.

استفاده از تاکتیک غفلت از سوی دشمنان

فرمانده سپاه پاسداران حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این مراسم، رژه نیروهای مسلح را زمینه ساز یاس و ناامیدی دشمنان دانست و تاکید کرد:  نیروهای ارتش، انتظامی و نظامی و سپاه و بسیج همواره با جان و دل از مرزهای کشور دفاع کرده اند.

سردار جلیل بابازاده با تاکید به شرایط حساس کشور اضافه کرد: برای شکستن هجمه های فرهنگی و اقتصادی همه باید هوشیار بوده و با همدلی و همزبانی و پیروی از رهبری اجازه تجاوز را به دشمنان ندهند.

وی با ابراز تاسف از بی توجهی برخی از افراد به هجمه های دشمنان ادامه داد: متاسفانه برخی در مقابل هجمه هایی که نسل جوان را به استحاله می برد بی خردانه رفتار می کنند و به جای به حداقل رساندن آن در صدد شعله ور ساختن آن هستند.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت عباس(ع) استان راهبرد دشمن را راهبرد ضربه زدن به نظام اسلامی به هر طریق ممکن و با استفاده از تاکتیک غفلت و بی‌احتیاطی دانست و متذکر شد: این در حالی است که عده ای به دنبال پیاده کردن این تفکر هستند.

بابازاده به ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان  یکی از راهکارهای پویایی اقتصاد کشور تاکید کرد و افزود:  ما باید به صورت عملی و قلبی اقتصاد مقاومتی را در کشور تحقق بخشیم که این امر نیازمند وحدت و همدلی مسئولان، دولتمردان و مردم است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای و با تاکید به اینکه ایران همواره کشوری صلح طلب است، اضافه کرد: در مقاطع مختلف تاریخ ایران روحیه صلح طلبی خود را به نمایش گذارده و با این وجود در مقابل نگاه چپ دشمنان و متجاوزین همواره مقاومت خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما