شناسهٔ خبر: 7917113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

در سنجش شاخصهای سازمان راهداری و حمل و نقل جادههای کشور؛

فارس بهترین وضعیت عملکرد را به خود اختصاص داد

صاحب‌خبر -
تین نیوز | مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: استان فارس در برخی از شاخصهای سازمان راهداری و حمل و نقل جادههای کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، علیرضا سیاهپور با اعلام این خبر گفت: استان فارس در بین شاخصهای سنجش سازمان راهداری کشور بهترین وضعیت عملکرد را به خود اختصاص داد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: بر اساس شاخص کل با وزندهی سه شاخص ارائه شده به صورت ماشین آلات فعال و شاخص کل، استانهای فارس، ایرانشهر و کرمان به ترتیب رتبههای اول تا سوم را در اردیبهشت ماه 94 به خود اختصاص دادند.

سیاهپور خاطر نشان ساخت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور، طول راههای حوزه استحفاظی بدون در نظر گرفتن راههای روستایی در استان فارس 5هزار و 801 کیلومتر است که بر اساس سالنامه آماری سال 91 است.

سیاهپور اظهار داشت: در گزارش سازمان راهداری کشور، استان فارس در سنجش ماشین آلات فعال، در رتبه اول قرار دارد، در میانیگین مسافت پیموده شده در اردیبهشت ماه 94 در رتبه سوم قرار دارد و در شاخص کل عملکرد نیز فارس در جایگاه اول و به عبارتی از ثبات عملکرد خوبی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش منتشر شده در اردیبهشت ماه 94 ، استان فارس با فعال بودن 97 درصد از ماشین آلات راهداری رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و در میانگین مسافت طی شده بر اساس تعداد گشت راهداری نیز در میان استانهای کشور رتبه سوم را داراست.

نظر شما