شناسهٔ خبر: 78690698 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مدیرعامل روس‌اتم:

اگر اوضاع ایران بدتر نشود، بازمی‌گردیم

مدیرعامل شرکت دولتی روس‌اتم اعلام کرد در صورت عدم تشدید تنش‌ها پیرامون ایران، متخصصان این شرکت طی هفته‌های آینده فعالیت خود را در نیروگاه هسته‌ای بوشهر از سر خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، الکسی لیخاچف، مدیرعامل شرکت روس‌اتم، اعلام کرد اگر شرایط پیرامون ایران وخیم‌تر نشود، متخصصان این شرکت در هفته‌های آینده به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازخواهند گشت.

وی همچنین با اشاره به مسائل فنی مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران گفت روس‌اتم آمادگی دارد در صورت نیاز، هرگونه موضوع فنی مربوط به اورانیوم غنی‌شده ایران را بررسی و حل‌وفصل کند.

اظهارات مدیرعامل روس‌اتم در حالی مطرح شده که همکاری‌های هسته‌ای ایران و روسیه، به‌ویژه در نیروگاه بوشهر، همچنان از مهم‌ترین محورهای همکاری دو کشور به شمار می‌رود.