شناسهٔ خبر: 78684010 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

آتش در ارتفاعات کازرون مجدد شعله‌ور شد

فرماندار شهرستان کازرون گفت: به رغم اینکه آتش سوزی ارتفاعات این شهرستان پس از ساعت ها تلاش بی وقفه مهار شده بود، اما شعله های این آتش دوباره به این منطقه باز...

صاحب‌خبر -

ایرنا: فرماندار شهرستان کازرون گفت: به رغم اینکه آتش سوزی ارتفاعات این شهرستان پس از ساعت ها تلاش بی وقفه مهار شده بود، اما شعله های این آتش دوباره به این منطقه بازگشت.

photo_2026-06-25_01-05-31

زین العابدین نیک مرام افزود: به‌رغم حضور مستمر و شبانه‌روزی نیروهای اداره منابع طبیعی شهرستان کازرون، قرقبانان، دهیاران، مرتعداران، نیروهای مردمی و پشتیبانی بخشدار جره و بالاده در عملیات اطفای حریق، به دلیل وزش باد شدید، صعب‌العبور بودن منطقه و گستردگی حدود ۳۰۰ هکتاری عرصه دچار حریق، آتش پس از چندین مرحله مهار مجددا شعله‌ور شده و جنگل‌های کهنسال و ارزشمند بلوط منطقه را تهدید می‌کند.

وی افزود: البته هم اینک نیز بخش قابل توجهی از آتش مهار شده اما با توجه به وزش باد این امکان وجود دارد که شعله های سرکش باز فوران کند.