به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «دلسی رودریگز»، رئیسجمهور موقت ونزوئلا، پس از وقوع زلزله قدرتمند در این کشور گفت که با «مارکو روبیو»، وزیر خارجه ایالات متحده به صورت تلفنی گفتوگو کرده است.
رودریگز همچنین افزود که روبیو در این تماس همبستگی و حمایت خود را از مردم ونزوئلا ابراز کرده است.