شناسهٔ خبر: 78669644 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد

سرانجام تلاش های هیئت مدیره هفتم انجمن داروسازان ایران به ثمر نشست و قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، با تصویب شورای عالی بیمه سلامت و ابلاغ وزیر بهداشت، پس از سه سال پیگیری مستمر، قراردادهای همه بیمه ها با داروخانه ها، بر اساس ماده ۳۸ قانون تنظیم مقررات مالی دولت اصلاح شد.

بر اساس فرمت قرارداد جدید، سازمانهای بیمه گر موظفند پرداختهای خود را مبتنی بر ساز و کار و مواعد ماده ۳۸ پرداخت و یا جریمه تاخیر بدهند.