گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از روند بازسازی اماکن آسیبدیده در کوچه پنجم خیابان صابونچی، کوچه اشرفی خیابان شریعتی و میدان ششم نارمک تهران را ببینید.
خبرنگار: زهرا پلوئی / تدوینگر: حمیدرضا سلیمانی منش / تصویربرداران: عرفان باقری نیا، محمد رسول خیرخواه
تهران - ایرنا - یک سال از جنگ تحمیلی دوازده روزه میگذرد. جنگی که بر اساس برآوردهای صورتگرفته در مجموعه شهرداری تهران به حدود ۸ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی آسیب زد. اگرچه بخشی از این واحدهای مسکونی بازسازی شده یا در مرحله نوسازی قرار گرفتهاند اما هنوز زخم جنگ بر تن شهر التیام نیافته است. در این گزارش، لطفالله فروزنده معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران درباره بازسازی خانههای آسیبدیده در جنگ تحمیلی دوازده روزه توضیحاتی را ارائه داده است.
گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از روند بازسازی اماکن آسیبدیده در کوچه پنجم خیابان صابونچی، کوچه اشرفی خیابان شریعتی و میدان ششم نارمک تهران را ببینید.
خبرنگار: زهرا پلوئی / تدوینگر: حمیدرضا سلیمانی منش / تصویربرداران: عرفان باقری نیا، محمد رسول خیرخواه