شناسهٔ خبر: 7788481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استقلال مظلومی هم‌چنان می‌تازد/ مهدی رحمتی باز هم کلین شیت کرد

ورزش > لیگ برتر - امروز از ساعت 17 شاگردان مظلومی در خانه گسترش، مهمان شاگردان کمالوند بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دیدار در حضور تقریبا 5 هزار نفر برگزار شد و در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
در دقیقه 9، حرکت دیدنی جابر انصاری و پاس کات بک او به کریمی، یک موقعیت ایده‌آل برای یعقوب ساخت، اما شوت او با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 11، ضربه کرنر بازیکنان گسترش، می‌توانست تبدیل به یک موقعیت جدی بشود که آن ها بی دقت عمل کردند.
در دقیقه 14، شوت سرکش ابراهیمی را، سیدمهدی رحمتی دفع کرد.
در دقیقه 17، نظامی پور، یک بار دیگر دروازه رحمتی را با یک شوت از راه دور تهدید کرد. این بار این توپ با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 22؛ مگویان به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و حنیف عمران زاده، به جای او وارد زمین شد.
در دقیقه 25، در شلوغی درون محوطه جریمه گسترش فولاد، سجاد شهباز زاده با یک چرخش زیبا روی خط محوطه 6قدم، یک گل دیدنی به ثمر رساند.
در دقیقه 29؛ شوت دیدنی سجاد شهباز زاده از راه دور، در حالی که گئورگی گئورگیف از دروازه خارج شده بود، روی دروزاه گسترش فولاد به زمین نشست.
در دقیقه 31؛ خطای روزبه چشمی باعث شد هم خودش یک کارت زرد دریافت کند، هم گسترش صاحب یک موقعیت خوب بشود. البته تبریزی ها قدر این موقعیت را نداستند.
ادامه نیمه اول، با برتری و مالکیت گسترشی‌ها همراه بود، اما اصرار بازیکنان این تیم به حرکات انفرادی، باعث شد تا کاری از پیش نبرند و استقلالی‌ها با برتری یک گله به رختکن بروند.
در ابتدای نیمه دوم، در دقیقه 48 اکرامی یک ضربه سر زد که با دخالت رحمتی و تیرک دروازه توپ به کرنر رفت. در ادامه، ضربه کرنر با ضربه سر محمد نصرتی همراه شد که به طور خطرناکی از محوطه جریمه به بیرون رفت.
در دقیقه 53، حرکت دقیقی از سمت چپ یک پاس عرضی سریع را به همراه داشت که شاکری نتوانست روی توپ اثر بگذارد.
در دقیقه 60، حرکت فوق‌العاده خوب تیمی گسترشی‌ها، موجب شد توپ در پشت محوطه جریمه به مگنو باتیستا برسد. شوت دیدنی این بازیکن برزیلی، به تیر دروازه رحمتی اثابت کرد. در ادامه استقلالی‌ها توپ را از محوطه دور کردند. بازیکنان گسترش معتقد بودند در این صحنه خطای پنالتی رخ داده است.
در دقیقه 64، محسن کریمی باز هم روی شلوغی محوطه جریمه گسترش فولاد، روی تعلل مدافعان این تیم موفق شد دروازه این تیم را باز کند.
در دقیقه 76؛ مهدی رحمتی به خاطر اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
در دقیقه 78؛ گودرزی نتوانست حرکت خوب هم‌تیمی‌هایش را تکمیل کند و رحمتی باز هم برابر مهاجمان گسترش ایستادگی کرد.

10 دقیقه پایانی این دیدار، توپ و میدان در اختیار گسترشی‌ها بود، اما استقلال با بازی منطقی و حساب شده خود، با نیم نگاهی به ضد حملات، بازی را کنترل کرد و گسترش نتوانست راهی به سمت دروازه این تیم باز کند. در نهایت داور سوت پایان را زد و استقلال با نتیجه دو بر صفر برنده شد.

با این برد استقلال 12 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول رفت.

258 43

نظر شما