شناسهٔ خبر: 7759458 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

نماینده مجلس در گفتگو با تین نیوز عنوان کرد:

تقدیر از دولت برای تعیین متولی واحد جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

صاحب‌خبر -
تین نیوز | سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در خصوص واگذاری مسئولیت نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل شهر و برون شهری گفت: این کار که از چندی بیش با مشکلات عدیده ای روبرو شده بود در نهایت متولی واحدی یافت.

غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار تین نیوز در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام دولت در انتقال مسئولیت از ستاد مدیریت سوخت به وزارت راه، نشان از درایت دولت داشته و کار بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه حمل و نقل نیازمند یک مرجع تخصصی است و واسپاری اختیارات نوسازی ناوگان فرسوده به دلیل گستردگی در دو سطح درون و برون شهری اقدامی بسیار معقولانه است که از سوی دولت به تصویب رسید.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هر چه نهادهای وابسته به ریاست جمهوری کاسته شود، سیاستگذاری از سوی دولت با تدبیر بهتری انجام خواهد گرفت لذا کوچک کردن بدنه دولت یکی از مهمترین اقداماتی است در واگذاری مسئولیت به سایر بخش ها انجام می گیرد.

کاتب با بیان اینکه وزارت خانه های متبوع باید به انجام وظایف زیر مجموعه های خود رسیدگی کامل داشته باشند، تصریح کرد: قطعا واگذاری مسئولیت نوسازی ناوگان فرسوده به وزرات راه و شهر سازی در راستای این هدف صورت گرفته است.

وی در باسخ به این سوال که چرا مسئولیت بر اساس نیاز به بخش های مرتبط  سپرده نشد، گفت: ممکن است این ایراد به اقدام و مصوبه دولت وارد باشد اما مزیت ها در این مصوبه بیش از معایب آن است زیرا وظیفه دولت کار اجرایی نیست.

کاتب از پاسخ به تعیین تکلیف بدهی ستاد سوخت به خودرو سازان خودداری کرد.

نظر شما