شناسهٔ خبر: 76087910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۵ اصفهان:

پیام‌های سامانه ۱۳۷ روزانه و مستمر در منطقه ۵ اصفهان پیگیری می‌شود

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با تأکید بر اهمیت این سامانه به‌عنوان پل ارتباطی میان مردم و مدیریت شهری، گفت: پیام‌ها و درخواست‌های شهروندان به‌صورت روزانه و مستمر بررسی و پاسخ داده می‌شود تا مشکلات شهری به‌سرعت رسیدگی شود و کیفیت خدمات بهبود پیدا کند.

صاحب‌خبر -

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مهم و فراگیری میان مردم و شهرداری است که با توجه به حیاتی بودن حل مشکلات شهری پیام‌های این سامانه به‌صورت روزانه و مستمر پیگیری و پاسخ داده می‌شود.

وی میزان پیام‌های دریافتی را نشان از شناخت و اعتماد مردم به سامانه ۱۳۷ شهرداری عنوان کرد و افزود: عمده موضوعات مطرح شده در تماس با سامانه ۱۳۷ مربوط به واحد خدمات شهری عمران، کنترل نظارت و فضای سبز است که شهروندان این منطقه از طریق سامانه ارتباط مردم با شهرداری در میان گذاشته‌اند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: نظافت، رفت‌وروب و نگهداشت شهری از وظایف ذاتی شهرداری است. وقتی سخن از ارائه خدمات مدیریت شهری به میان می‌آید، پیش از هر چیزی موضوع نگهداشت شهری اعم از نظافت معابر و جمع‌آوری زباله‌ها در ذهن شهروندان متبلور می‌شود، چرا که شهر متعلق به شهروندان است و زندگی در محیطی پاک و پاکیزه حق ساکنان شهر است.

کارگر ادامه داد: علاوه‌برآن درخواست شهروندان در این حوزه (نظافت شهری) هم در رأس تماس‌های سامانه ۱۳۷ قرار دارد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار داشت: بخشی از نظافت شهری مربوط به جمع‌آوری پسماند است. زباله‌هایی که اگر درست و به‌موقع جمع‌آوری نشوند سبب ایجاد مشکلات زیست‌محیطی و همچنین آلودگی معابر خواهند شد.

کارگر افزود: روزانه آمار سامانه ۱۳۷ را بررسی و کارشناسان هر حوزه پاسخگوی نیازها و درخواست‌های مردمی هستند تا کیفیت خدمات به شکل مستمر ارتقا پیدا کند.

وی از اعتماد مردم به خادمین خود در شهرداری قدردانی کرد و گفت: شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه‌های خدمات شهری حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی، زیباسازی، شهرسازی، معماری و عمرانی را با تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند.