به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مهدی پارسا خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت در طرح سنجش میزان رضایتمندی اربابرجوع از خدمات ادارات کل صمت در سراسر کشور طی ششماهه نخست سال ۱۴۰۴، اداره کل صمت خراسان جنوبی موفق شد رتبه دوم رضایت کلی مردم را به خود اختصاص دهد.
وی با بیان اینکه این دستاورد حاصل کار جمعی و تلاش سازمانیافته است، گفت:کسب این رتبه نشاندهنده اهتمام همکاران پرتلاش ما در مسیر ارائه خدمات دقیق، سریع و محترمانه به مردم و فعالان اقتصادی است، رویکرد ما همواره تکریم اربابرجوع و تسهیل امور تولیدکنندگان و بازرگانان استان بوده است.
مدیرکل صمت استان افزود:ما به گسترش فرهنگ پاسخگویی، سادهسازی فرآیندها و استفاده از سامانههای هوشمند برای ارائه خدمات بیشتر و با کیفیتتر به مردم پایبند هستیم.
به گفته وی؛رضایت مردم سرمایه اجتماعی ما و انگیزه مضاعف برای ادامه مسیر خدمترسانی است.
پارسا با قدردانی از معاونان، رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی و کارکنان مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد:این موفقیت نتیجه تلاش صادقانه و تعهد جمعی خانواده بزرگ صمت خراسان جنوبی است و امیدواریم با ادامه این مسیر، شاهد ارتقای بیشتر سطح خدمات و رضایتمندی مراجعان باشیم.
انتهای پیام
خبرنگار:مرضیه شهریاری