بهمن اسمعیلزاده یکشنبه ۲۵ آبان در نشست کمیته ریسک مخابرات منطقه آذربایجان غربی که با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، با اشاره به ضرورت نگاه از منظر مشتریان به خدمات مخابرات، اظهار کرد: بحث تحلیل رقبا در سهم بازار و همچنین تقویت مراکز پشتیبانی و نگهداری باید در کانون توجه قرار گیرد.
وی افزود: فرآیند خرابیها اعم از مدت زمان، تعداد و پشتیبانی خدمات، بهویژه در سرویس FTTH، نیازمند شناسایی و بررسی دقیق ریسکهای احتمالی است.
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی در ادامه، خواستار شناسایی ریسک در حوزههای کلیدی دیگری از جمله فناوری اطلاعات، منابع انسانی، پیمانکاران، طراحی، شبکه، امور تجاری و روابطعمومی شد و تصریح کرد: هدف نهایی از این ارزیابیها، باید منجر به ارائه خدمات مخابراتی باکیفیتتر و مطلوبتر به مشتریان شود.
اسمعیل زاده، اجرای پروژه ملی برگردان کابل مسی به فیبر نوری را از دیگر موضوعات مهم در حوزه مدیریت ریسک برشمرد و بر لزوم اطلاعرسانی کامل و شفاف به عموم مردم برای همکاری و همراهی در اجرای موفق این پروژه تأکید کرد.
انتهای پیام
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی: ارزیابی نظاممند ریسکها برای ارائه خدمات مخابراتی باکیفیت در استان ضروری است
مدیرمخابرات منطقه آذربایجان غربی بر لزوم شناسایی جامع ریسکهای مهم و تعیینکننده در تمامی حوزههای عملیاتی، به منظور ارائه خدمات باکیفیتتر به مشتریان در استان تأکید کرد.
صاحبخبر -
∎